Tarbijahinnaindeks jäi veebruaris võrreldes jaanuariga samale tasemele
Statistikaameti andmetel jäi tarbijahinnaindeks veebruaris võrreldes jaanuariga samale tasemele ning tõusis võrreldes eelmise aasta veebruariga 4,2%. Mulluse veebruariga võrreldes olid kaubad 2,7% ja teenused 6,6% kallimad.
Statistikaameti andmetel jäi tarbijahinnaindeks veebruaris 2024 võrreldes jaanuariga samale tasemele.
Foto: Marianne Loorents
Statistikaameti tarbijahindade statistika tiimijuhi Viktoria Trasanovi sõnul mõjutasid veebruaris tarbijahinnaindeksit 2023. aasta veebruariga võrreldes enim eluaseme ning toidu ja mittealkohoolsete jookidega seotud hinnamuutused, mis kumbki andis kogutõusust ligi viiendiku.
Tarbijahinnaindeks kerkis jaanuaris võrreldes 2023. aasta jaanuariga 4,7%, rohkem kallinesid teenused, neist omakorda kõige rohkem tervishoiuteenused, teatas statistikaamet.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.