• 14.03.24, 08:30

Orkla on esimene, kes on järgmine? Uudne kliimamõju märgis aitab poes valida

Orkla Eesti võttis esimese Eesti toidutootjana kasutusele kliimamõju valgusfoori, et seeläbi tarbijaid keskkonnasõbralikemaid toitumisvalikuid panna tegema. Meeleolukal brunchil kostitati külalisi muuhugas ka spetsialistide nõuannetega.
Orkla tutvustas meeleolukal brunchil uut kliimamõju märgist.
  • Orkla tutvustas meeleolukal brunchil uut kliimamõju märgist. Foto: Sandra Süsi
Rootsi RISE instituudi mudeli põhjal on välja arvutatud iga Kalevi, Põltsamaa ja muu Orkla kaubamärgi toote kliimamõju ning paigutatud see nn valgusfoorile – rohelise märgise taga on väike kliimamõju, kollase taga keskmine ja punase taga suur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele