• 14.03.24, 08:30

Orkla on esimene, kes on järgmine? Uudne kliimamõju märgis aitab poes valida

Orkla Eesti võttis esimese Eesti toidutootjana kasutusele kliimamõju valgusfoori, et seeläbi tarbijaid keskkonnasõbralikemaid toitumisvalikuid panna tegema. Meeleolukal brunchil kostitati külalisi muuhugas ka spetsialistide nõuannetega.
Orkla tutvustas meeleolukal brunchil uut kliimamõju märgist.
  • Orkla tutvustas meeleolukal brunchil uut kliimamõju märgist.
  • Foto: Sandra Süsi
Rootsi RISE instituudi mudeli põhjal on välja arvutatud iga Kalevi, Põltsamaa ja muu Orkla kaubamärgi toote kliimamõju ning paigutatud see nn valgusfoorile – rohelise märgise taga on väike kliimamõju, kollase taga keskmine ja punase taga suur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele