Orkla on esimene, kes on järgmine? Uudne kliimamõju märgis aitab poes valida
Orkla Eesti võttis esimese Eesti toidutootjana kasutusele kliimamõju valgusfoori, et seeläbi tarbijaid keskkonnasõbralikemaid toitumisvalikuid panna tegema. Meeleolukal brunchil kostitati külalisi muuhugas ka spetsialistide nõuannetega.
Orkla tutvustas meeleolukal brunchil uut kliimamõju märgist.
Foto: Sandra Süsi
Rootsi RISE instituudi mudeli põhjal on välja arvutatud iga Kalevi, Põltsamaa ja muu Orkla kaubamärgi toote kliimamõju ning paigutatud see nn valgusfoorile – rohelise märgise taga on väike kliimamõju, kollase taga keskmine ja punase taga suur.
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.