• 19.03.24, 13:59

PALGARAPORT | Meestest kaubandusjuhid teenivad naistest palju rohkem

Statistikaameti neljanda kvartali palgaraport paljastas, et kaubandusvaldkonnas teatud ametikohtade palgalõhed meeste ja naiste vahel kasvavad jätkuvalt.
Meeste ja naiste palgalõhe hulgi- ja jaekaubandusjuhtide seas kasvab jätkuvalt.
  • Meeste ja naiste palgalõhe hulgi- ja jaekaubandusjuhtide seas kasvab jätkuvalt.
Kui üldiselt Eestis sooline palgalõhe viimase kvartaliga vähenes 2% võrra, siis teatud ametikohtadel ja teatud maakondades laiub meeste ja naiste palkade vahel endiselt kuristik.

Seotud lood

Uudised
  • 25.05.23, 14:09
Kaubandusvaldkonna I kvartali keskmine brutopalk tõusis 1560 euroni
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2023. aasta esimeses kvartalis 1741 eurot ehk 13,3% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal.
Uudised
  • 06.03.24, 09:25
Kaubanduse keskmine palk neljandas kvartalis kasvas 1654 euroni
Vaata palgakasvu ka muudel tegevusaladel
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2023. aasta neljandas kvartalis 1904 eurot, mis on 9,7% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Kaubanduse valdkonna keskmine brutopalk kasvas aastaga 6,6%.
Uudised
  • 24.11.23, 09:28
Kaubanduse keskmine palk kolmandas kvartalis kasvas 1623 euroni
Statistikaameti andmetel oli kõikide tegevusalade keskmine brutokuupalk 2023. aasta kolmandas kvartalis 1812 eurot ehk 10,4% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Kaubanduse valdkonna keskmine brutopalk kasvas aastaga 7,5%.
Uudised
  • 25.08.23, 13:01
Kaubandusvaldkonna II kvartali keskmine brutopalk tõusis 1630 euroni
Statistikaameti andmetel oli hulgi- ja jaekaubanduse valdkonna keskmine brutokuupalk 2023. aasta teises kvartalis 1630 eurot, mis on 9,2% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele