68 protsenti Eesti e-ostlejatest peab hinda kõige olulisemaks teguriks ostuotsuse tegemisel, selgus logistikafirma DPD üleeuroopalisest uuringust. Aastatagusega võrreldes kasvas näitaja 8 protsendi võrra.
Hinnatundlikkus viib tarbijaid senisest enam vaatama allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole, mis võib selgitada, miks pea 80% regulaarsetest e-ostlejatest teeb ostud rahvusvahelistest e-poodidest.
Eesti e-poed on teinud paari aastaga suure arenguhüppe ning jõudnud kasutajamugavuse osas suurte lääneriikide e-poodidega võrreldavale tasemele, rääkis KPMG teenusedisaini ekspert Helina Sildvee.
Eesti on hinnatasemelt teatud kaupadega Euroopa keskmisest mööda kihutanud. See aga võib tarbijate jaoks muuta veelgi ahvatlevamaks välismaa e-poed, rääkis SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
8. mail toimuval E-kaubanduse UX konverentsil kuulutatakse välja kõige kasutajasõbralikumad Eesti e-poed. Praegu on võimalus ka enda e-kauplus konkursile nomineerida! Kasuta võimalust.
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.