Autorid: Hando Sinisalu, Merit Võigemast • 27. märts 2024
Eesti e-poed on teinud tohutu arenguhüppe
Eesti e-poed on teinud paari aastaga suure arenguhüppe ning jõudnud kasutajamugavuse osas suurte lääneriikide e-poodidega võrreldavale tasemele, rääkis KPMG teenusedisaini ekspert Helina Sildvee.
Eesti e-poed on palju pingutusi teinud ja kasutajamugavust oluliselt suurendanud.
Foto: Kaubamaja AS
KPMG teenusedisaini ekspert Helina Sildvee sõnul olid veel paar aastat tagasi Eesti e-poed näiteks USA või Saksamaa omadest arengult kõvasti maas. “Eestis üritati väga palju justkui jalgratast leiutada. Pood pidi olema väga eriline või seal oli kasutatud sellised disainilahendusi, mis mind isiklikult ajasid lihtsalt hulluks,” meenutas ta.