Eesti e-poed on teinud paari aastaga suure arenguhüppe ning jõudnud kasutajamugavuse osas suurte lääneriikide e-poodidega võrreldavale tasemele, rääkis KPMG teenusedisaini ekspert Helina Sildvee.
Eesti e-poed on palju pingutusi teinud ja kasutajamugavust oluliselt suurendanud.
Foto: Kaubamaja AS
KPMG teenusedisaini ekspert Helina Sildvee sõnul olid veel paar aastat tagasi Eesti e-poed näiteks USA või Saksamaa omadest arengult kõvasti maas. “Eestis üritati väga palju justkui jalgratast leiutada. Pood pidi olema väga eriline või seal oli kasutatud sellised disainilahendusi, mis mind isiklikult ajasid lihtsalt hulluks,” meenutas ta.
Eesti on hinnatasemelt teatud kaupadega Euroopa keskmisest mööda kihutanud. See aga võib tarbijate jaoks muuta veelgi ahvatlevamaks välismaa e-poed, rääkis SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
Kaubamaja avas uue e-poe, millesse investeeritud summa oli kuue-seitsmekohaline, tõmbenumbriks aga maailma trendikamad tehnilised lahendused kliendi ostuteekonna parandamiseks. Investeeringu sisu avas Kaubamaja AS juhatuse liige Erkki Laugus.
Lisatud kaupluste, Maksekeskuse ja Montonio kommentaarid!
Masust hoolimata kogusid E-smaspäeval osalevad kauplejad 3-4 korda suurema müügitulu kui tavapäevadel. Kaardistasime mitme tuntud veebikauplejaga värsked müügitulemused ja rääkisime Maksekeskuse ning Montonioga turutrendidest.
Amazoniga me koostööd ei tee, ütles noortele suunatud moebrändi Racer Worldwide juht Mihhail Zigadlo. Ettevõte kasvatas koroonaastal müügitulu üle nelja korra, trend on jätkuvalt tippude vallutamise suunas.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.