Kaubamaja avas uue e-poe, millesse investeeritud summa oli kuue-seitsmekohaline, tõmbenumbriks aga maailma trendikamad tehnilised lahendused kliendi ostuteekonna parandamiseks. Investeeringu sisu avas Kaubamaja AS juhatuse liige Erkki Laugus.
- Kaubamaja AS juhatuse liige Erkki Laugus selgitas, et uus e-pood on investeering Kaubamajasse tervikuna Foto: Kalle Veesaar
Kaubamaja uus e-pood on ehitatud uue platvormi peale, selles on muuhulgas AI-le toetuv otsingumootor, ülifunktsionaalne filtersüsteem ja inspiratsioonimoodulite laiendatud võrgustik üle lehe. Brändidele on antud suuremad võimalused oma imago tugevdamiseks läbi e-poes asuvate nn brandshopide. Lähitulevikus on kliendil võimalik tellida e-poest füüsilisse poodi proovimiseks ka riideid.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.