Kaubamaja avas uue e-poe, millesse investeeritud summa oli kuue-seitsmekohaline, tõmbenumbriks aga maailma trendikamad tehnilised lahendused kliendi ostuteekonna parandamiseks. Investeeringu sisu avas Kaubamaja AS juhatuse liige Erkki Laugus.

- Kaubamaja AS juhatuse liige Erkki Laugus selgitas, et uus e-pood on investeering Kaubamajasse tervikuna
- Foto: Kalle Veesaar
Kaubamaja uus e-pood on ehitatud uue platvormi peale, selles on muuhulgas AI-le toetuv otsingumootor, ülifunktsionaalne filtersüsteem ja inspiratsioonimoodulite laiendatud võrgustik üle lehe. Brändidele on antud suuremad võimalused oma imago tugevdamiseks läbi e-poes asuvate nn brandshopide. Lähitulevikus on kliendil võimalik tellida e-poest füüsilisse poodi proovimiseks ka riideid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.