• 13.03.24, 14:46

E-smaspäev mitmekordistas kauplejate päevase müügitulu

Masust hoolimata kogusid E-smaspäeval osalevad kauplejad 3-4 korda suurema müügitulu kui tavapäevadel. Kaardistasime mitme tuntud veebikauplejaga värsked müügitulemused ja rääkisime Maksekeskuse ning Montonioga turutrendidest.
11. märtsil toimunud 2024. aasta esimesel E-smaspäeval osales üle 300 veebikaupleja, kes langetasid hindu üheks päevaks isegi kuni 70%-ni.
  • 11. märtsil toimunud 2024. aasta esimesel E-smaspäeval osales üle 300 veebikaupleja, kes langetasid hindu üheks päevaks isegi kuni 70%-ni.
  • Foto: DPD Eesti
11. märtsil toimunud 2024. aasta esimesel E-smaspäeval osales üle 300 veebikaupleja, kes langetasid hindu üheks päevaks isegi kuni 70%-ni.

Seotud lood

Uudised
  • 11.03.24, 11:52
E-smaspäev üllatab seekord eriti heldete pakkumistega
Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud aasta esimesel E-smaspäeval osaleb üle 300 veebipoe. Seekord paistab silma, et kauplejate allahindlused on väga helded.
Uudised
  • 06.11.23, 13:07
Täna toimub selle aasta viimane E-smaspäev
Selle aasta viimasel veebipoodide ühiskampaanial E-smaspäev võtab osa üle 320 e-poe ja vähemalt 100 000 ostuhuvilist.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele