• 11.03.24, 11:52

E-smaspäev üllatab seekord eriti heldete pakkumistega

Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud aasta esimesel E-smaspäeval osaleb üle 300 veebipoe. Seekord paistab silma, et kauplejate allahindlused on väga helded.
E-smaspäevale oodatakse osalema umbes 100 000 huvilist.
  • E-smaspäevale oodatakse osalema umbes 100 000 huvilist.
  • Foto: Liis Treimann
„Kuigi paistab silma, et seekordsel E-smaspäeval on palju soodustusi 25-50% ulatuses, siis rõhume sellele, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ ütles E-smaspäeva korraldaja, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Pöörame palju tähelepanu osalevate veebipoodide hinnakujundusele, kliendisuhtlusele, tarnekiirusele ja kõigele muule, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna.“

Seotud lood

Uudised
  • 14.02.24, 12:29
Sõbrapäev tõstab hüppeliselt pakiautomaatide kasutamist
Nii nagu viimaste aastate jooksul, on ka tänavu sõbrapäeva eel pakiautomaatide kasutamise populaarsus märgatavalt kasvanud. Eritis suur muudatus on toimunud eraklientide saadetavate pakkide mahtudes.
Uudised
  • 04.01.24, 15:42
Smartpost Itella: pakiautomaatide kasutamine aina kasvab
Viimased aastad on tarbija eelistustes toonud märkimisväärselt esile e-kaubanduse. Smartpost Itella avas klientidele 37 uut asukohta ning ehkki hetkel ollakse pakipunktide katvuselt teisel kohal, soovitakse tõusta Baltimaade liidrite hulka.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele