Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatud aasta esimesel E-smaspäeval osaleb üle 300 veebipoe. Seekord paistab silma, et kauplejate allahindlused on väga helded.

- E-smaspäevale oodatakse osalema umbes 100 000 huvilist.
- Foto: Liis Treimann
„Kuigi paistab silma, et seekordsel E-smaspäeval on palju soodustusi 25-50% ulatuses, siis rõhume sellele, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ ütles E-smaspäeva korraldaja, Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „Pöörame palju tähelepanu osalevate veebipoodide hinnakujundusele, kliendisuhtlusele, tarnekiirusele ja kõigele muule, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nii nagu viimaste aastate jooksul, on ka tänavu sõbrapäeva eel pakiautomaatide kasutamise populaarsus märgatavalt kasvanud. Eritis suur muudatus on toimunud eraklientide saadetavate pakkide mahtudes.
Viimased aastad on tarbija eelistustes toonud märkimisväärselt esile e-kaubanduse. Smartpost Itella avas klientidele 37 uut asukohta ning ehkki hetkel ollakse pakipunktide katvuselt teisel kohal, soovitakse tõusta Baltimaade liidrite hulka.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.