Sõbrapäev tõstab hüppeliselt pakiautomaatide kasutamist
Nii nagu viimaste aastate jooksul, on ka tänavu sõbrapäeva eel pakiautomaatide kasutamise populaarsus märgatavalt kasvanud. Eritis suur muudatus on toimunud eraklientide saadetavate pakkide mahtudes.
Itella SmartPosti sõnul kasvab enne sõbrapäeva pakiautomaatide kasutajate arv hüppeliselt.
“Möödunud aastal saatsid erakliendid sõbrapäeva nädalal 32% rohkem pakke kui nädal varem. Veel päev enne 14.veebruari oli mahtude kasv 62% suurem kui kuus keskmiselt,“ rohkem. Ka tänavu nähakse sarnast tarbija kasutusaktiivsust”, selgitas Smartpost Itella Baltikumi turunduse- ja kliendikogemuse juht Annika Parm.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.