Nii nagu viimaste aastate jooksul, on ka tänavu sõbrapäeva eel pakiautomaatide kasutamise populaarsus märgatavalt kasvanud. Eritis suur muudatus on toimunud eraklientide saadetavate pakkide mahtudes.

- Itella SmartPosti sõnul kasvab enne sõbrapäeva pakiautomaatide kasutajate arv hüppeliselt.
“Möödunud aastal saatsid erakliendid sõbrapäeva nädalal 32% rohkem pakke kui nädal varem. Veel päev enne 14.veebruari oli mahtude kasv 62% suurem kui kuus keskmiselt,“ rohkem. Ka tänavu nähakse sarnast tarbija kasutusaktiivsust”, selgitas Smartpost Itella Baltikumi turunduse- ja kliendikogemuse juht Annika Parm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.