Smartpost Itella: pakiautomaatide kasutamine aina kasvab
Viimased aastad on tarbija eelistustes toonud märkimisväärselt esile e-kaubanduse. Smartpost Itella avas klientidele 37 uut asukohta ning ehkki hetkel ollakse pakipunktide katvuselt teisel kohal, soovitakse tõusta Baltimaade liidrite hulka.
Smartpost Itella Baltikumi turunduse- ja kliendikogemuse juht Annika Parm.
Foto: Smartpost Itella
„Lõppenud aastal lisasime 11 uut pakiautomaati ning 26 uut pakipunkti. Jätkame strateegilist laienemist, et pakkuda kohalolu kõikjal Eestis ja olla jätkuvalt sektori kvaliteediliider,“ märkis Smartpost Itella Baltikumi turunduse- ja kliendikogemuse juht Annika Parm.
Smartpost Itella, mille emafirma on Posti (Soome Post), muutis juhtimisstruktuuri. Ettevõtte Baltikumi juhina asub tööle Gediminas Mickus, kes asub ellu viima ärilist eesmärki tõusta pakiäri siinse regiooni liidrite hulka.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.