Hinnatõus meelitab eestlased välismaa e-poodidesse
Eesti on hinnatasemelt teatud kaupadega Euroopa keskmisest mööda kihutanud. See aga võib tarbijate jaoks muuta veelgi ahvatlevamaks välismaa e-poed, rääkis SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
Hinnatõus Eestis viib eestlased välismaa e-poodidesse ostlema.
Foto: Merit Võigemast
“Eesti hinnatase on väga lähedale jõudnud Euroopa keskmisele ja mõnes kaubagrupis me ületame Euroopa keskmist. Nagu näiteks toidukaubad, riietus, jalatsid - seal me oleme kallimad. See võib motiveerida tarbijaid tellima kaupa välismaa e-poodidest,” hoiatas SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
Lisatud kaupluste, Maksekeskuse ja Montonio kommentaarid!
Masust hoolimata kogusid E-smaspäeval osalevad kauplejad 3-4 korda suurema müügitulu kui tavapäevadel. Kaardistasime mitme tuntud veebikauplejaga värsked müügitulemused ja rääkisime Maksekeskuse ning Montonioga turutrendidest.
Amazoniga me koostööd ei tee, ütles noortele suunatud moebrändi Racer Worldwide juht Mihhail Zigadlo. Ettevõte kasvatas koroonaastal müügitulu üle nelja korra, trend on jätkuvalt tippude vallutamise suunas.
8. veeebruaril Tallinnas JAIKis toimunud E-kaubanduse Liidu ja Delfi korraldatud pidulikul uusaastagalal pärjati Eesti rahva poolt kõige palavamalt armastatud e-poed - aasta lemmiku tiitli noppis Weekendi e-pood.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.