• 31.10.25, 09:09

Omniva lõpetas kolmanda kvartali 1,7 miljoni eurose puhaskasumiga

Eesti riigile kuuluva rahvusvahelise posti- ja pakilogistika kontserni Omniva majandustulemused kinnitavad positiivset pööret ettevõtte tegevuse tulemuslikkuses. Kontserni puhaskasum 2025. aasta kolmandas kvartalis oli 1,7 miljonit eurot võrreldes 3,7 miljoni euro suuruse puhaskahjumiga 2024. aasta samal perioodil.
Omniva
  • Omniva
  • Foto: Omniva
Finantstulemused paranesid esmajoones tänu pakimahu ja pakiteenuste müügitulu kasvule. Kontserni pakimaht kasvas võrreldes 2024. aasta kolmanda kvartaliga 14%, ulatudes 13,0 miljoni pakini. Müügitulu kasvas samal perioodil 13%, ulatudes 38,8 miljoni euroni.

Seotud lood

Uudised
  • 07.07.25, 12:00
Värv sai peremehe: oranž kuulub nüüd Eesti Postile
Eesti Post, tuntud peamiselt Omniva brändi alt, on Patendiametis registreerinud üksnes oranžist toonist koosneva kaubamärgi. Tegu on Eestis haruldase juhtumiga, kus üks värv on saanud monopoolse kaubamärgiõiguse. Eesti Postil on nüüd õigus keelata konkurentidel oranži oma toodetel ja teenustel kasutada.
Uudised
  • 22.09.25, 15:07
Leedu Posti laiendab Eesti turul oluliselt pakiveovõrku
Leedu Posti tütarettevõte Unisend kasvatab Eestis oma pakiautomaatide võrgustikku, lisades 119 uut pakiautomaati ning suurendades enimkasutatavate automaatide mahtu 50 lisaveeru võrra.
Saated
  • 28.10.25, 14:00
Hinnatud disaineri soovitused: kuidas luua e‑poodi, kuhu kliendid tagasi tulevad
Hinnatud disainer ja Xfiner’i asutaja Lauri Post selgitab, kuidas mõtestatud e‑poe disain mõjutab otseselt müügitulemusi ja kliendilojaalsust. Tema sõnul ei seisne hea disain pelgalt visuaalses ilmes, vaid kogu ostukogemuse kujundamises – alates brändi väärtustest ja veebilehe esmamuljest kuni pakendi avamiseni kodus.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele