Munadepühade eel avaldas Statistikaamet, et Eesti munatoodang on taas tõusuteel. Mullu muneti Eestis suisa 6% rohkem mune kui tunamullu ja iga umbes teine söödud muna oli kodumaine.
Statistikaameti juhtivanalüütiku Ege Kirsi sõnul on munatoodang viimastel aastatel taas veidi kasvama hakanud, seda pärast viis aastat tagasi toimunud järsku vähenemist, mida põhjustasid salmonelloosipuhangud.
Ei saa öelda, et mitte midagi pole tehtud, aga mingi väsimus on peale tulnud, sõnas Coopi ostudirektor Oliver Rist jaekettide seminaril toidujulgeolekust rääkides.
Järgmisel aastal lõpetab Lidl mitte ainult puurikanade munade müügi, vaid ka nende kasutamise omakaubamärgi toodetes – majoneesis, küpsetistes, pastatoodetes ja paljudes muudes.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.