Munadepühade eel avaldas Statistikaamet, et Eesti munatoodang on taas tõusuteel. Mullu muneti Eestis suisa 6% rohkem mune kui tunamullu ja iga umbes teine söödud muna oli kodumaine.
Statistikaameti juhtivanalüütiku Ege Kirsi sõnul on munatoodang viimastel aastatel taas veidi kasvama hakanud, seda pärast viis aastat tagasi toimunud järsku vähenemist, mida põhjustasid salmonelloosipuhangud.
Ei saa öelda, et mitte midagi pole tehtud, aga mingi väsimus on peale tulnud, sõnas Coopi ostudirektor Oliver Rist jaekettide seminaril toidujulgeolekust rääkides.
Järgmisel aastal lõpetab Lidl mitte ainult puurikanade munade müügi, vaid ka nende kasutamise omakaubamärgi toodetes – majoneesis, küpsetistes, pastatoodetes ja paljudes muudes.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.