Kõige kõrgemalt hindasid eestlased Artise kino, selgus Kantar Emori NPS soovitusindeksi uuringust.
Foto: Kino Artis
“Eesti elanikud on aina hinnatundlikumad ja näeme seda väljendumas ka uuringu tulemustes,” märkis Kantar Emori uuringuekspert Kaisa Esko. “Näiteks Jetoili tõus esikolmikusse on kindlasti sellest mõjutatud, kuna vastajad mainisid ettevõttele antud kommentaarides kõige rohkem just Jetoili soodsaid hindu,” lisas Esko.
Hulgikaubanduse TOPi esikolmikusse on võrdluses eelmise aastaga sisenenud kolm uut tulijat: Baltliner OÜ, Jetoil AS ning OÜ Everwelle, kelle kasum kokku oli üle 31,7 miljoni euro.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.