Kõige kõrgemalt hindasid eestlased Artise kino, selgus Kantar Emori NPS soovitusindeksi uuringust.
Foto: Kino Artis
“Eesti elanikud on aina hinnatundlikumad ja näeme seda väljendumas ka uuringu tulemustes,” märkis Kantar Emori uuringuekspert Kaisa Esko. “Näiteks Jetoili tõus esikolmikusse on kindlasti sellest mõjutatud, kuna vastajad mainisid ettevõttele antud kommentaarides kõige rohkem just Jetoili soodsaid hindu,” lisas Esko.
Hulgikaubanduse TOPi esikolmikusse on võrdluses eelmise aastaga sisenenud kolm uut tulijat: Baltliner OÜ, Jetoil AS ning OÜ Everwelle, kelle kasum kokku oli üle 31,7 miljoni euro.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.