• 05.04.24, 08:43

Kuidas majanduslanguses edu säilitada?

Majanduslanguses seisavad ettevõtted silmitsi väljakutsetega, mis panevad proovile nende vastupidavuse ja paindlikkuse. Müügitreener ja DPD Eesti müügitiimijuht Gert Karu sõnul tuleb müügiosakondadel leida uusi võimalusi, kuidas säilitada ja suurendada müüki, hoolimata päringute vähenemisest ja konkurentsi tihenemisest.
Kuidas majanduslanguses edu säilitada?
Praegune olukord nõuab rohkem proaktiivsust, loomingulisust ja klientidele suunatud tegevusi mitte ainult osakondadelt, vaid määravaks saab ka iga müügiametiesindaja individuaalne panus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele