• 05.04.24, 08:43

Kuidas majanduslanguses edu säilitada?

Majanduslanguses seisavad ettevõtted silmitsi väljakutsetega, mis panevad proovile nende vastupidavuse ja paindlikkuse. Müügitreener ja DPD Eesti müügitiimijuht Gert Karu sõnul tuleb müügiosakondadel leida uusi võimalusi, kuidas säilitada ja suurendada müüki, hoolimata päringute vähenemisest ja konkurentsi tihenemisest.
Kuidas majanduslanguses edu säilitada?
Praegune olukord nõuab rohkem proaktiivsust, loomingulisust ja klientidele suunatud tegevusi mitte ainult osakondadelt, vaid määravaks saab ka iga müügiametiesindaja individuaalne panus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele