• 09.04.24, 11:58

Suhkrumaks panigi soomlased vähem limonaadi jooma

Soome Konjunktuuriinstituudi uuring selgitas, et suhkrumaksu kehtestamine avaldaski tarbijatele mõju - magusaid karastusjooke ostetakse vähem, kirjutas Helsingin Sanomat.
Helsingi tänavaated.
  • Helsingi tänavaated.
  • Foto: Andres Haabu
Soome Konjunktuuriinstituut uuris riigis 2011. aastal jõustunud magusamaksu mõju tarbimisele. Suhkrumaksu alla läksid toona nii karastusjoogid, aga ka maiustused-kommid ja jäätis. Karastusjookide maksu on alates selle kehtestamisest ka vahepeal veelgi tõstetud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele