Soome Konjunktuuriinstituudi uuring selgitas, et suhkrumaksu kehtestamine avaldaski tarbijatele mõju - magusaid karastusjooke ostetakse vähem, kirjutas Helsingin Sanomat. 
- Helsingi tänavaated. Foto: Andres Haabu
Soome Konjunktuuriinstituut uuris riigis 2011. aastal jõustunud magusamaksu mõju tarbimisele. Suhkrumaksu alla läksid toona nii karastusjoogid, aga ka maiustused-kommid ja jäätis. Karastusjookide maksu on alates selle kehtestamisest ka vahepeal veelgi tõstetud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.