• 09.04.24, 11:58

Suhkrumaks panigi soomlased vähem limonaadi jooma

Soome Konjunktuuriinstituudi uuring selgitas, et suhkrumaksu kehtestamine avaldaski tarbijatele mõju - magusaid karastusjooke ostetakse vähem, kirjutas Helsingin Sanomat.
Helsingi tänavaated.
  • Helsingi tänavaated.
  • Foto: Andres Haabu
Soome Konjunktuuriinstituut uuris riigis 2011. aastal jõustunud magusamaksu mõju tarbimisele. Suhkrumaksu alla läksid toona nii karastusjoogid, aga ka maiustused-kommid ja jäätis. Karastusjookide maksu on alates selle kehtestamisest ka vahepeal veelgi tõstetud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele