• 02.05.24, 11:03

Tallink esitles uut omamärgi veini- ja õllekogu

Tallink Grupp tõi turule uued Tallink Silja Line’i laevaveinid ja -õlled, mis valiti välja rahvusvahelisel konkursil pimedegustatsiooni meetodil.
Tallinki laevastiku lipulaev, kiire parvlaev MyStar
  • Tallinki laevastiku lipulaev, kiire parvlaev MyStar
  • Foto: Tallink
Uus kollektsioon sisaldab kuute veini ja kahte käsitööõlle, mis on saadaval kontserni laevadel, hotellides, maismaarestoranides ja e-poes järgmise kahe aasta jooksul.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 03.04.24, 10:23
Tallink kasvatas reisijate vedu
Tallinki veetud reisijate arv kasvas esimeses kvartalis viis protsenti mulluse sama ajavahemikuga võrreldes 1,1 miljoni reisijani.
Uudised
  • 15.12.23, 09:42
Mida reisijad eelistavad Tallinki MyStari pardalt osta?
Tallink Grupi lipulaev, MyStar tähistas sel nädalal ühe aasta möödumist ettevõtte Tallinn-Helsingi Shuttle-liinil opereerimise algust. Oma esimese tööaastaga on MyStar teinud üle 2100 väljumise ning vedanud ühtekokku ligi 1,8 miljonit reisijat. Vaatame, mida reisijad eelistasid laevalt enim kaasa osta.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele