• 03.04.24, 10:23

Tallink kasvatas reisijate vedu

Tallinki veetud reisijate arv kasvas esimeses kvartalis viis protsenti mulluse sama ajavahemikuga võrreldes 1,1 miljoni reisijani.
Tallink reisilaev MyStar Tallinna sadamast lahkumas.
  • Tallink reisilaev MyStar Tallinna sadamast lahkumas.
  • Foto: Andras Kralla
Kaks kolmandikku reisijate koguarvust, 0,7 miljonit reisijat, liikus Tallinki börsiteate kohaselt Eesti-Soome suunal, kus aastane kasv oli 14,6%. Mulluse esimese kvartaliga vähenes Soome-Rootsi liinide reisijate arv 10,5% ja Eesti-Rootsi liinide reisijate arv 5,1%.

Seotud lood

Uudised
  • 08.03.24, 10:14
Jaanuaris peatus majutusettevõtetes veidi vähem turiste kui aasta eest
Statistikaameti andmetel peatus 2024. aasta jaanuaris majutusettevõtetes ligi 194 000 turisti, mis on 1% vähem kui aasta varem samas kuus. Siseturistide arv kahanes, välisturistide arv aga kasvas.
Uudised
  • 08.02.24, 12:54
Eestis peatuvate välisturistide arv kasvab
Eesti majutusettevõtetes peatus statistikaameti andmetel 2023. aastal üle 3,43 miljoni turisti, välisturistide arv suurenes, siseturistide arv aga vähenes.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele