Märtsis vähenes Eesti päritolu kaupade eksport juba 17. kuud järjest. Ekspordi vähenemine oli märtsis küll suur (11%), kuid see on tasapisi taandumas. Ekspordi languse põhi jäi eelmise aasta keskele, mil see kahanes aastases võrdluses 28%. Ekspordilangus taandub ka püsivhindades ehk mahtudes. Lisaks välisnõudluse aeglasele kosumisele hakkab lähikuudel ekspordilangust pidurdama eelmise aasta madalama baasi mõju.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.