Märtsis vähenes Eesti päritolu kaupade eksport juba 17. kuud järjest. Ekspordi vähenemine oli märtsis küll suur (11%), kuid see on tasapisi taandumas. Ekspordi languse põhi jäi eelmise aasta keskele, mil see kahanes aastases võrdluses 28%. Ekspordilangus taandub ka püsivhindades ehk mahtudes. Lisaks välisnõudluse aeglasele kosumisele hakkab lähikuudel ekspordilangust pidurdama eelmise aasta madalama baasi mõju.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.