90aastase ajalooga kodumaine kosmeetika- ja kodukeemiatootja Orto sisenes veebipoe avamisega e-kaubandusse, et võimaldada tarbijale kogu tootevalikut ühes ostukanalis.

- Orto nõukogu liige ja omanik Riho Pärtel
- Foto: Rene Riisalu
“Näeme, et majanduslikult keerulisel ajal on müügid Eesti jae- ja apteegikettides tõusnud, sest tarbija on üha hinnatundlikum. Oleme suutnud meie toodetel säilitada hindasid, mis praegusesse majandusseisu sobivad. E-pood on järgmine loogiline samm looduskosmeetika kättesaadavuse parandamiseks,” ütleb pressiteates Orto nõukogu liige ja omanik Riho Pärtel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.