90aastase ajalooga kodumaine kosmeetika- ja kodukeemiatootja Orto sisenes veebipoe avamisega e-kaubandusse, et võimaldada tarbijale kogu tootevalikut ühes ostukanalis.

- Orto nõukogu liige ja omanik Riho Pärtel
- Foto: Rene Riisalu
“Näeme, et majanduslikult keerulisel ajal on müügid Eesti jae- ja apteegikettides tõusnud, sest tarbija on üha hinnatundlikum. Oleme suutnud meie toodetel säilitada hindasid, mis praegusesse majandusseisu sobivad. E-pood on järgmine loogiline samm looduskosmeetika kättesaadavuse parandamiseks,” ütleb pressiteates Orto nõukogu liige ja omanik Riho Pärtel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.