90aastase ajalooga kodumaine kosmeetika- ja kodukeemiatootja Orto sisenes veebipoe avamisega e-kaubandusse, et võimaldada tarbijale kogu tootevalikut ühes ostukanalis.

- Orto nõukogu liige ja omanik Riho Pärtel
- Foto: Rene Riisalu
“Näeme, et majanduslikult keerulisel ajal on müügid Eesti jae- ja apteegikettides tõusnud, sest tarbija on üha hinnatundlikum. Oleme suutnud meie toodetel säilitada hindasid, mis praegusesse majandusseisu sobivad. E-pood on järgmine loogiline samm looduskosmeetika kättesaadavuse parandamiseks,” ütleb pressiteates Orto nõukogu liige ja omanik Riho Pärtel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.