Noorte tarbimisharjumused muudavad automüügi tulevikku
Kui eestlaste jaoks on auto omamine jätkuvalt staatuse sümbol, siis mujal maailmas näeme viimastel aastatel auto omamise atraktiivsuse pidevat langust, lahkas Mobire Groupi tegevjuht Andrus Valma värskeid autoturu trende.
Analüüsides eestlasi autokasutajatena vanuserühmade kaupa, joonistub välja erinevus noorema ja vanema generatsiooni vahel.
Foto: Raul_Mee
“Inimesed näevad järjest rohkem auto mugavuste kõrval omamisega kaasnevaid pikaajalisi kohustusi ja kulutusi, mis kiire elutempo ja muutuste valguses on muutumas ebamugavaks koormaks,” vahendas Mobire Groupi tegevjuht Andrus Valma tarbijate muutunud vajadusi, mis täna automüüjaid juba äristrateegiat ümber kujundama sunnib.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.