Veho AS tõhustab oma esinduste võrku, koondades lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse ning lõpetades Citroëni esindamise.

- Veho AS tõhustab oma esinduste võrku, koondades lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse
- Foto: Veho AS
Veho AS juht Keijo Kaasiku sõnul on äristrateegia lahutada lähiaastatel erasõidukid kommertssõidukitest - neid haldavad harud lüüakse lahku. „Koostöös Kaamos Kinnisvaraga oleme arendamas Tallinnas Tooma äripargis uut Veho esindust, kuhu koondame Mercedes-Benz veokite, busside ja kaubikute müügi ja hoolduse,“ selgitas Kaasik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.