• 05.06.24, 14:00

Iga kaheksas klient tagastab e-poest tellitud tooteid

Eesti elanikud, kes regulaarselt e-poodides ostlevad, tellivad ühes kuus keskmiselt neli pakki. 12 protsenti neist tagastas viimati tellitud toote. Peamiseks põhjuseks on toote mittesobivus. Mõned tarbijad tellivad teadlikult ka ühte toodet mitmes suuruses, et hiljem mittesobiv toode tagastada.
DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
  • DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
  • Foto: DPD Eesti
“Eesti regulaarseid e-ostlejaid mõjutab ostuotsust tegema nii tellimuste tasuta või soodne kohaletoimetamine kui ka mugav ja läbipaistev tagastamine. Teisalt on tagastuste osakaal Eestis pigem väike ning vaid 12% tagastab e-poest tellitud tooteid, mis on üsna sarnane Euroopa keskmisega (14%),“ rääkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele