• 05.06.24, 14:00

Iga kaheksas klient tagastab e-poest tellitud tooteid

Eesti elanikud, kes regulaarselt e-poodides ostlevad, tellivad ühes kuus keskmiselt neli pakki. 12 protsenti neist tagastas viimati tellitud toote. Peamiseks põhjuseks on toote mittesobivus. Mõned tarbijad tellivad teadlikult ka ühte toodet mitmes suuruses, et hiljem mittesobiv toode tagastada.
DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
  • DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd Foto: DPD Eesti
“Eesti regulaarseid e-ostlejaid mõjutab ostuotsust tegema nii tellimuste tasuta või soodne kohaletoimetamine kui ka mugav ja läbipaistev tagastamine. Teisalt on tagastuste osakaal Eestis pigem väike ning vaid 12% tagastab e-poest tellitud tooteid, mis on üsna sarnane Euroopa keskmisega (14%),“ rääkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 17:21
Selveri pagaritooted vallutavad turgu
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele