• 05.06.24, 14:00

Iga kaheksas klient tagastab e-poest tellitud tooteid

Eesti elanikud, kes regulaarselt e-poodides ostlevad, tellivad ühes kuus keskmiselt neli pakki. 12 protsenti neist tagastas viimati tellitud toote. Peamiseks põhjuseks on toote mittesobivus. Mõned tarbijad tellivad teadlikult ka ühte toodet mitmes suuruses, et hiljem mittesobiv toode tagastada.
DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
  • DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
  • Foto: DPD Eesti
“Eesti regulaarseid e-ostlejaid mõjutab ostuotsust tegema nii tellimuste tasuta või soodne kohaletoimetamine kui ka mugav ja läbipaistev tagastamine. Teisalt on tagastuste osakaal Eestis pigem väike ning vaid 12% tagastab e-poest tellitud tooteid, mis on üsna sarnane Euroopa keskmisega (14%),“ rääkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele