• 05.06.24, 14:00

Iga kaheksas klient tagastab e-poest tellitud tooteid

Eesti elanikud, kes regulaarselt e-poodides ostlevad, tellivad ühes kuus keskmiselt neli pakki. 12 protsenti neist tagastas viimati tellitud toote. Peamiseks põhjuseks on toote mittesobivus. Mõned tarbijad tellivad teadlikult ka ühte toodet mitmes suuruses, et hiljem mittesobiv toode tagastada.
DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
  • DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd
  • Foto: DPD Eesti
“Eesti regulaarseid e-ostlejaid mõjutab ostuotsust tegema nii tellimuste tasuta või soodne kohaletoimetamine kui ka mugav ja läbipaistev tagastamine. Teisalt on tagastuste osakaal Eestis pigem väike ning vaid 12% tagastab e-poest tellitud tooteid, mis on üsna sarnane Euroopa keskmisega (14%),“ rääkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.25, 14:38
E-kaubanduse tagastused: kulu, kohustus või võimalus?
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele