• 07.06.24, 10:16

Ka töötajal on nägemis-, kuulmis- ja haistmismeel!

Eelmisel kuul viidi koostöös valdkonna ekspertidega läbi väga mahukas poekeskkonna (klienditsoonide) uuring Viru Keskuses. Testostude ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm jagab ühte järeldust, mis tekkis tal läbiviidud uuringust.
Eero Palm
  • Eero Palm
Müügikeskkonna loomine on kunst

Seotud lood

Uudised
  • 23.05.24, 13:33
Viru Keskuse aastagalal tunnustati oma valdkonna parimaid
19. mail toimunud Viru Keskuse aastagalal tunnustati parimaid. Parima teeninduskoha tiitli haaras PaperMill Kohvik ja Röstikoda, parimaks teenindajaks valiti Viru Keskuse infoletis töötav Maie Paju ning parima ostukeskkonnana tunnustati Kaubamaja Toidumaailma.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele