Ka töötajal on nägemis-, kuulmis- ja haistmismeel!
Eelmisel kuul viidi koostöös valdkonna ekspertidega läbi väga mahukas poekeskkonna (klienditsoonide) uuring Viru Keskuses. Testostude ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm jagab ühte järeldust, mis tekkis tal läbiviidud uuringust.
19. mail toimunud Viru Keskuse aastagalal tunnustati parimaid. Parima teeninduskoha tiitli haaras PaperMill Kohvik ja Röstikoda, parimaks teenindajaks valiti Viru Keskuse infoletis töötav Maie Paju ning parima ostukeskkonnana tunnustati Kaubamaja Toidumaailma.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.