• 26.06.24, 16:30

E-poodnikud peletavad ise kliente minema: milline on levinuim viga?

Üllatavalt paljud e-poodide pidajad isegi ei tea, kui paljud nende kliendid abita jäävad või kehva kogemusega lahkuvad. Keskmine hüljatud ostukorvide hulk moodustab e-kaubanduses lausa 70%. Askly asutaja ja klienditoe automatiseerimise ekspert Sandra Roosna toob välja olulised punktid, millele tähelepanu pöörata, et kliente mitte minema peletada.
E-poodnikud peletavad ise kliente minema: milline on levinuim viga?
Klientide ootused on muutunud

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.04.25, 19:30
Uus pilkupüüdev ärihoone Lõunakeskuse läheduses Tartu väravas – üüri pind juba täna!
2025. aasta suve lõpuks valmiv Raja Keskus toob Tartusse juurde üle 2500 ruutmeetri A-klassi kaubandus-, teenindus- ja büroopinda. Hoone esinduslik arhitektuur, paindlikud ruumilahendused, erakordselt hea nähtavus ja ligipääsetavus teeb sellest ideaalse koha igale kaubandus- ja teenindusettevõttele. Väärtust lisavad Lõunakeskuse vahetu lähedus, hea transpordiühendus, katusel asetsev päikesepark ja soe maa-alune parkla – kõik, mida üks kaasaegne ettevõte vajab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele