• 17.07.24, 12:15

Leiburi brändiuuendus: kõik tooted saavad järk-järgult uue kuue

Eesti vanim leivaküpsetaja Leibur on astumas uut sammu toidutööstuses ning vahetab senised pakendid uute vastu välja. Eesti tarbijatele tuttavad lemmiktooted saavad ühise pakendidisaini ja toovad veelgi paremini esile ajaloolise logo. Samuti on pakendid väiksema keskkonna jalajäljega.
Leiburi brändiuuendus: kõik tooted saavad järk-järgult uue kuue
  • Foto: Julia-Maria Linna
“Soovime teha tarbija valikuid lihtsamaks ning muuta end poelettidel veelgi nähtavamaks, ühine pakendidisain seob meie tootesarja terviklikuks ning annab Leiburile värske hingamise,” tõdes Leiburi turundusjuht Kristel Remmel.

Seotud lood

Uudised
  • 20.06.24, 10:22
Eesti tarbija lemmikud on enamasti kodumaised toidubrändid
Sarnaselt eelmise aastaga peavad Eesti tarbijad kõige meeldivamateks toidubrändideks maiustusebrändi Kalev ning lihabrändi Maks & Moorits. Kolmandale kohale on tõusnud paaris eelnevaski uuringus esiviisikusse mahtunud piimabränd Alma, selgus Kantar Emori uuringust.
Uudised
  • 14.05.24, 15:27
Võitjad selgunud: need on Eesti parimad uued toidutooted ja tähtsaimad turutrendid
Lisatud NielsenIQ tarbijauuringu tulemused
Eestlased on Baltikumi kõige julgemad uute toodete testijad ehk uute toodete müügikäive on Eestis kogukäibest kõige suurem, selgus NielsenIQ viimasest tarbijauuringust.
Uudised
  • 22.03.24, 11:28
Toiduliidu konkursil krooniti parim kodumaine piimatoode, valmistoit ja magustoit
Parim lihatoode vahetati välja - ei vastanud reeglitele!
Eesti Parima Toiduaine juubelikonkursil selgusid 2024. aasta parimad toiduained piimatoodete, puu- ja köögiviljatoodete, valmistoitude, magustoitude, liha-, kala-, pagari- ja kondiitritoodete seas.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele