• 22.03.24, 11:28

Toiduliidu konkursil krooniti parim kodumaine piimatoode, valmistoit ja magustoit

Eesti Parima Toiduaine juubelikonkursil selgusid 2024. aasta parimad toiduained piimatoodete, puu- ja köögiviljatoodete, valmistoitude, magustoitude, liha-, kala-, pagari- ja kondiitritoodete seas.
Hindamiskomisjoni esimees ja toiduteadlane Rain Kuldjärv ja Eesti Toiduliidu juht Sirje Potisepp 2024. a hõbemärgise saanud toodetega
  • Hindamiskomisjoni esimees ja toiduteadlane Rain Kuldjärv ja Eesti Toiduliidu juht Sirje Potisepp 2024. a hõbemärgise saanud toodetega
  • Foto: Eesti Toiduliit
Kõige tihedam oli hindamisel olnud toodetest konkurents esimesel päeval valmistoitude ja magustoitude alal, varasemast tagasihoidlikumalt olid tootjad üles seadnud piimatooteid. Teisel hindamispäeval pistsid kõige tulisemalt sarved kokku lihatooted.

Seotud lood

Uudised
  • 20.03.24, 09:46
Parima toiduaine korraldustiim: üllatavalt vähe esitati seekord neid tooteid
“Eesti Parima Toiduaine 2024” konkursile esitatud uute toodete arv kasvas taas, kuid ühes tootesektoris oli seekord võistlejaid erakordselt vähe.
Uudised
  • 11.04.23, 17:46
Selgusid konkursi „Eesti Parim Toiduaine“ meedia lemmikud
"Eesti Parima Toiduaine" konkursil osales tänavu 50 ettevõtet 137 tootega. Meedia lemmik valiti välja 11 hõbemärgiga pärjatud toote hulgast.
Uudised
  • 25.03.23, 14:45
„Eesti Parimad Toiduaine“ konkursi hõbemärgid on selgunud
„Eesti Parima Toiduaine“ konkursi hõbemärke jagati kokku 11 kategoorias. Piirkondlike väiketoodete võitjad selguvad järgmisel nädalal ning kuldmärgid ehk selle aasta Eesti parimad toiduained aprillis.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele