• 20.03.24, 09:46

Parima toiduaine korraldustiim: üllatavalt vähe esitati seekord neid tooteid

“Eesti Parima Toiduaine 2024” konkursile esitatud uute toodete arv kasvas taas, kuid ühes tootesektoris oli seekord võistlejaid erakordselt vähe.
“Eesti Parima Toiduaine 2024” konkursile esitatud uute toodete arv kasvas taas.
  • “Eesti Parima Toiduaine 2024” konkursile esitatud uute toodete arv kasvas taas.
  • Foto: Eesti Toiduainetööstuse Liit
Konkursile „Eesti Parim Toiduaine 2024“ esitas 64 ettevõtet 150 uut toodet, mida on kümnendiku võrra rohkem kui eelmisel aastal. Eesti Toiduainetööstuse Liidu eestvedamisel juba 30. korda toimuval konkursil domineerivad tänavu maitsetena küüslauk ja trühvel, kasvutrendi näitavad kvaliteetsele koostisele rõhuvad valmistoidud.

Seotud lood

Uudised
  • 25.03.23, 14:45
„Eesti Parimad Toiduaine“ konkursi hõbemärgid on selgunud
„Eesti Parima Toiduaine“ konkursi hõbemärke jagati kokku 11 kategoorias. Piirkondlike väiketoodete võitjad selguvad järgmisel nädalal ning kuldmärgid ehk selle aasta Eesti parimad toiduained aprillis.
Uudised
  • 18.04.23, 15:13
Eesti parim toiduaine lõi konkurente erilise maitsega
Toiduliit tunnustas tänasel aastakonverentsil Eesti parimaid toiduaineid. 2023. aasta Eesti Parima Toiduaine tiitli viis koju HKScan Estonia AS, kes tõi turule erilise maitsestusega vardaliha. Karges marinaadis on kasutatud naturaalsetrabarberipüreed, sidrunimahla, rohemünti ja teisi maitsetaimeid.
Uudised
  • 09.08.22, 17:24
Uuring: Tarbijad otsivad poest odavamaid tooteid
Kuna toodete hinnakasv on olnud järks, siis on suurenenud ka tarbijate hinnatundlikus, selgub Kantar Emori ja Toiduliidu ostukäitumise jaeseire uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele