Maikuus toimunud väikese languse järel pööras Euroopa uute sõiduautode turg taas kergele tõusule.
Juunis müüdi Euroopa Liidu riikides kokku ligi 1,1 miljonit uut sõiduautot, mis ületas möödunud aasta juunikuu tulemuse 4,3%. Esimese poolaastaga kokku on Euroopa Liidu riikides antud klientidele üle ligi 5,7 miljonit uut sõiduautot ehk 4,5% rohkem kui mullu samal perioodil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euroopa uute sõiduautode müük tegi pärast aprillis toimunud väikest tõusu maikuus taas läbi kerge languse, teatab AMTEL.
Automüüja Topauto saavutas vaatamata segasele aastale mullu rekordkäibe, selgub majandusaasta aruandest.
Autode müük on pärast koroonaaega liikunud kasvavas tempos internetti ning sõidukeid tellitakse e-poest samamoodi nagu kodutehnikat või riideid. Kasutatud autode müüja Longo grupi müügidirektori Rainer Uukkivi sõnul on selline areng loonud uue trendi, et ka pruugitud tavaautode ostjad soovivad nüüd tellitud sõiduki saada nagu postipaki koju kätte.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.