Järgmiseks Leedu edulooks tituleeritud fintech põletas investorite raha, jäi riigile pool miljonit eurot võlgu, ei vastanud nõuetele ning läks Leedu keskpanga range kontrolli alla. Selle firma kliendid on ka mitmed Eesti veebipoed.

- Leedu idufirma kevin. asutajad Pavelas Sokolovas ja Tadas Tamosiunas alustasid uhkelt, kuid äri läks allamäge.
- Foto: Judita Grigelytė / Verslo žinios
Krediidiasutustele esitatavate nõuetega ei suutnud toime tulla Leedu fintech-start-up nimega kevin., millele alles paar aastat tagasi ennustati ükssarviku staatust. Äripäeva vaatluse järgi kasutavad kevin.-i lahendust Eestis näiteks riiete e-pood Weekend, sanitaartehnika e-pood FEB, aga ka mitu väiksemat kauplust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.