• 09.08.24, 10:00

Ülevaade: jaekaubanduse kustutatud ja pankrotistunud ettevõtted

Sel aastal on Äripäeva Infopanga andmetel kustutatud 2985 jaekaubanduse valdkonnas tegutsenud ettevõtet. Pankrotistunud on aasta esimese seitsme kuu seisuga aga 17 ettevõtet.
Jardini juht ja omanik Kaisa Moora tõdes eelmise aasta lõpus, et pideva kriisidega võitlemise taustal hakkas lõppema partnerite kannatus ning tal endalgi sai lõpuks jaks otsa.
  • Jardini juht ja omanik Kaisa Moora tõdes eelmise aasta lõpus, et pideva kriisidega võitlemise taustal hakkas lõppema partnerite kannatus ning tal endalgi sai lõpuks jaks otsa.
  • Foto: Liis Treimann
Kaubanduse valdkonna kustutatud ja pankrotistunud ettevõtetest enamik olid oma tegevusvaldkonnaks märkinud jaemüügi posti või interneti teel (vastavalt 1307 ja 5 ettevõtet).

Seotud lood

Uudised
  • 19.07.23, 13:21
Armastatud restorani võlad ulatuvad üle poole miljoni euro
Pankrotid on söögikohtadest paari sammu kaugusel
Peresõbralik restoranikett Mack Bar-B-Que sulges mai lõpus Mustamäe keskuses restorani ja kuu aega hiljem kuulutati välja restorani hallanud ettevõtte pankrot.
Uudised
  • 15.11.23, 10:42
Pankrotiavalduse esitanud Jardini lilleäri närtsis koos juhiga. “Energia on täiesti otsas”
Tuntud lilleäri Jardin liigub pankroti poole ja sulgeb juba sel nädalal hulga poode. Ettevõtte juht ja omanik Kaisa Moora tõdes, et pideva kriisidega võitlemise taustal hakkas lõppema partnerite kannatus ning tal endalgi sai lõpuks jaks otsa.
Uudised
  • 02.10.23, 14:37
Topshop läheb pankrotti. Ja see ei ole veel kõik: Eestis kaotab töö üle 60 inimese
Telekaubamaja Topshopi Eesti emafirma teatas töötukassale, et läheb pankrotti ja koondab Eestis 63 töötajat.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele