Jaekaubanduse langus taandub, kuid eesootavad maksutõusud vähendavad pikema väljavaate positiivsust, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.

- Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
- Foto: Andras Kralla
Juulis vähenes jaekaubanduseettevõtete müügimaht küll veel 2%, kuid langus on tasapisi taandumas. Kõige enam vedasid jaekaubandust langusesse müügimahtude kahanemine supermarketites, majatarvete ja ehitusmaterjalide kauplustes ning muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus müükase näiteks sporditarbeid, arvuteid, raamatuid, mänguasju jms. Apteekide ja mootorkütuse jaemüügiga tegelevate kaupluste müügimahu kasvust tuli aga jaekaubandusele positiivne mõju.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.