Soodustused kehtivad valitud toodetele, mille hulgas on näiteks kõik Lidli pagaritooted, Gelatelli jäätised, W5 kodutarbed, Cieni hügieenitooted, Saguaro maitseveed ja Sweet Corneri maiustused.
Kui kahe ja poole aasta eest Eestis kaupluseid avades oli Lidli sortimendis tosina siinse tootja kaupu, siis tänaseks on see arv enam kui viiekordistanud ja eestimaiste koostööpartnerite arv on kasvanud enam kui 60 ettevõtteni.
Alates sellest nädalast alustab Lidl Eesti iseteeninduskassade paigaldamist. Esimesena saavad uusi kassasid proovida Jõhvi poe külastajad, seejärel jõuavad kassad järjest kõikidesse Lidli poodidesse üle Eesti. Ettevõtte hinnangul investeeritakse iseteeninduskassade paigaldamisse Eestis ligi 800 tuhat eurot.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.