• 02.09.24, 10:00

Lidl kasvab jõudsalt, lähenedes Prismale ja OG Elektrale

Lidl kasvas viimasel majandusaastal konkurentidest kiiremini, lähenedes käibelt suurematest jaekettidest Prismale ja OG Elektrale.
Lidl kasvab jõudsalt, lähenedes Prismale ja OG Elektrale
  • Foto: Andras Kralla
Lidli majandusaasta lõpeb tavapärasest hiljem, kui ettevõte lööb numbrid lukku veebruari lõpu seisuga. Nüüdseks avalikustatud aruandest on näha, et kui kiiremini kasvanud konkurendid suurendasid aasta jooksul müügitulu 10-11 protsenti, siis Lidli käive paisus 12 kuuga pea 13 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 30.08.24, 15:09
Lidl lõpetas majandusaasta kopsaka kahjumiga
Lidl Eesti OÜ lõpetas möödunud majandusaasta 156,7 miljoni eurose müügitulu ja 21,9 miljoni eurose kahjumiga.
Uudised
  • 05.07.24, 15:45
Jaekettide turuosas muutusi ei ole, kuid väiksemad jaeketid kasvasid turust kiiremini
Eelmine aasta oli jaekettide jaoks edukas, kus kasvasid nii müügitulu kui ka kasumid, välja arvatud ühe erandiga. Kõige enam suutis enda müügitulu kasvatada aga OG Elektra.
TOP
  • 05.06.24, 08:45
Mis jaemüügifirmad kasvatasid käivet kõige kiiremini?
Äripäeva Infopanga jae- ja hulgimüügifirmade mai lõpus ilmunud kvartaliraportist selgusid muu hulgas kõige kiiremad jaekaubanduse käibe kasvatajad viimase nelja kvartali lõikes.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele