Lidl Eesti OÜ lõpetas möödunud majandusaasta 156,7 miljoni eurose müügitulu ja 21,9 miljoni eurose kahjumiga.

- 2023. aasta jooksul avas Lidl Eestis kaks uut kauplust.
- Foto: Lidl
Võrdluseks, et aasta varem oli ettevõtte tulemuseks 28,4 miljoni eurone kahjum, samas kui käive oli 136,6 miljonit eurot. Ettevõtte käive ulatus aruandeperioodil aga 156,7 miljoni euroni, kasvades eelmise majandusaastaga võrreldes 12,8%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eelmine aasta oli jaekettide jaoks edukas, kus kasvasid nii müügitulu kui ka kasumid, välja arvatud ühe erandiga. Kõige enam suutis enda müügitulu kasvatada aga OG Elektra.
Äripäeva Infopanga jae- ja hulgimüügifirmade mai lõpus ilmunud kvartaliraportist selgusid muu hulgas kõige kiiremad jaekaubanduse käibe kasvatajad viimase nelja kvartali lõikes.
Kui kahe ja poole aasta eest Eestis kaupluseid avades oli Lidli sortimendis tosina siinse tootja kaupu, siis tänaseks on see arv enam kui viiekordistanud ja eestimaiste koostööpartnerite arv on kasvanud enam kui 60 ettevõtteni.
Tallinnas algavad teenindajate brutotöötasud 880 eurost, millele lisandub tulemustasu ning taseme korral on töötasu märgatavalt kõrgem, tunnistas Rimi Eesti personalijuht Jaanika Raudam.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.