Kõrge lennuga turule tulnud makseäpp läks pankrotti
Kevinile ennustati alles paar aastat tagasi ükssarviku staatust, nüüd aga ei tulnud ta toime krediidiasutustele esitatavate nõuetega, mistõttu algatas Vilniuse kohus möödunud nädalal idufirmale pankroti.
Leedu idufirma kevin. asutajad Pavelas Sokolovas ja Tadas Tamosiunas alustasid uhkelt, kuid äri läks allamäge.
Foto: Judita Grigelytė / Verslo žinios
Vilniuse esimese astme kohtu pressiesindaja Lina Nemeikaitė ütles Leedu ärilehele Verslo Žinios, et kohus jõudis pärast andmete hindamist järeldusele, et kostja on maksejõuetu ja ei suuda oma rahalisi kohustusi õigeaegselt täita.
Järgmiseks Leedu edulooks tituleeritud fintech põletas investorite raha, jäi riigile pool miljonit eurot võlgu, ei vastanud nõuetele ning läks Leedu keskpanga range kontrolli alla. Selle firma kliendid on ka mitmed Eesti veebipoed.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.