• 14.10.24, 10:50

Müügisektor seisab silmitsi suurimate palgakääridega

Töökuulutustes pakutav keskmine brutopalga vahemik oli 2024. aasta kolmandas kvartalis 1686–2324 eurot ehk 12% rohkem kui 2023. aastal samal ajal, näitab tööportaali CVKeskus.ee statistika. Teise kvartaliga võrreldes kerkisid palgapakkumised 8%.
Müügisektor seisab silmitsi suurimate palgakääridega
  • Foto: Raul Mee
Palgapakkumiste kasvu vedasid taas eest keskastmejuhtidele ja tippspetsialistidele suunatud tööpakkumised, kellele suunatud tööpakkumistel ulatus keskmine palgapakkumine rekordilise 3721 euroni, kerkides aastaga tervelt +25%.

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.24, 15:40
PALGARAPORT | Kaheksas maakonnas tegi teenindajate palk suure hüppe ülespoole
Statistikaameti teise kvartali palgaraport paljastas, et kaubandusvaldkonna kassapidajate-klienditeenindajate palgad on aastaga teinud suure hüppe ülespoole - keskmine mediaanpalk on tõusnud 9,2%. 8 maakonnas kasvas teenindajate palk üle 10% ning Raplamaa teenindajate palgakasv oli märkimisväärne.
Uudised
  • 26.08.24, 09:35
Kaubanduse brutopalk tõusis teises kvartalis 6%
Lisatud kommentaar!
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta teises kvartalis 2007 eurot, mis on 7,2% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Kauanduse brutopalk kerkis aga 6%, 1728 euroni.
Uudised
  • 31.05.24, 15:28
Jaekettide palgaraport: kes maksab teenindajatele kõige rohkem?
Tallinnas algavad teenindajate brutotöötasud 880 eurost, millele lisandub tulemustasu ning taseme korral on töötasu märgatavalt kõrgem, tunnistas Rimi Eesti personalijuht Jaanika Raudam.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele