• 26.08.24, 09:35

Kaubanduse brutopalk tõusis teises kvartalis 6%

Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta teises kvartalis 2007 eurot, mis on 7,2% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Kauanduse brutopalk kerkis aga 6%, 1728 euroni.
Kõrgeim oli keskmine brutokuupalk Tallinnas (2339 eurot) ja Harjumaal (sh Tallinn, 2233 eurot).
  • Kõrgeim oli keskmine brutokuupalk Tallinnas (2339 eurot) ja Harjumaal (sh Tallinn, 2233 eurot).
  • Foto: Pixabay
Kaubanduse keskmine brutopalk kasvas 2024. aasta teises kvartalis 6%, 1728 euroni, aasta esimeses kvartalis oli sektori keskmine palk aga 1654 eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.24, 11:26
PALGARAPORT | Põlvamaa teenindajate palk tegi suure hüppe
Statistikaameti esimese kvartali palgaraport paljastas, et kaubandusvaldkonna kassapidajate-klienditeenindajate palgad on aastaga teinud suure hüppe ülespoole. 7 maakonnas kasvas teenindajate palk üle 10% ning Põlvamaa teenindajate palgakasv oli märkimisväärne.
Uudised
  • 24.05.24, 10:58
Kaubanduse brutopalk kasvas esimeses kvartalis 6%
Statistikaameti andmetel oli hulgi- ja jaekaubanduse valdkonna keskmine palk 2024. aasta esimeses kvartalis 1654.
Uudised
  • 19.03.24, 13:59
PALGARAPORT | Meestest kaubandusjuhid teenivad naistest palju rohkem
Vaata, missugused on palgad maakondade kaupa!
Statistikaameti neljanda kvartali palgaraport paljastas, et kaubandusvaldkonnas teatud ametikohtade palgalõhed meeste ja naiste vahel kasvavad jätkuvalt.
Uudised
  • 06.03.24, 09:25
Kaubanduse keskmine palk neljandas kvartalis kasvas 1654 euroni
Vaata palgakasvu ka muudel tegevusaladel
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2023. aasta neljandas kvartalis 1904 eurot, mis on 9,7% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal. Kaubanduse valdkonna keskmine brutopalk kasvas aastaga 6,6%.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele