• 15.10.24, 10:39

5 kaubandustrendi, mida Eesti saab järgida

Kaubanduse turunduse professor Jonathan Reynolds rääkis Kaubanduse Aastakongressil, et muutuvas keskkonnas ei jää jaekaupmeestel üle ei midagi muud, kui kohaneda, olla optimistlik ning teha endast olenev, et pakkuda kliendile seda, mida tal vaja on.
Kaubanduse turunduse professor ning Oxfordi Ülikooli Saïdi ärikooli asedekaan Jonathan Reynolds
  • Kaubanduse turunduse professor ning Oxfordi Ülikooli Saïdi ärikooli asedekaan Jonathan Reynolds
  • Foto: Raul Mee
Kaubanduse turunduse professor ning Oxfordi Ülikooli Saïdi ärikooli asedekaan Jonathan Reynolds selgitas, et ükskõik, kus ta parasjagu on, näeb ta igal pool samu probleeme, millega ettevõtjad silmitsi seisavad. “Näen muret maksutõusude pärast ning ärilise kindlustunde pärast. Samuti näen jaekaupmeeste muret valitsuse poliitika, geopoliitiliste tingimuste ja tarneahelate pärast,“ kinnitas Reynolds. „Aga ma näen ka optimismi, samuti seda, et need väljakutsed on edukalt ületatavad, kui olla ettevõtlik ning uuendada pidevalt oma tegevust,“ selgitas professor Kaubanduse Aastakongressil ning tõi välja viis erinevat jaekaubanduse globaalset trendi, mida eestlasest kaupmees saab kõrvataha panna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele