• 22.10.24, 11:32

Moller Auto tuli välja uue lojaalsusprogrammiga

Moller Auto tuli Baltikumis välja uue mobiilirakendusega “Moller Club”, mis toob kasutajateni erinevad boonused ning uudised autoturul toimuva kohta.
“Moller Club” töötati välja koostöös lojaalsusprogrammide tarkvara arendamisele keskendunud Hollandi tehnoloogiaettevõttega M-Wise.
  • “Moller Club” töötati välja koostöös lojaalsusprogrammide tarkvara arendamisele keskendunud Hollandi tehnoloogiaettevõttega M-Wise.
  • Foto: Erakogu
Rakendus on kättesaadav kõigile nii uute kui kasutatud autode omanikele ja ka teistele autohuvilistele üle terve Baltikumi.

Seotud lood

TOP
  • 10.10.24, 11:45
Sõidukimüüjate TOP: automaks autoäri ei soosi
Sõidukimüüjate TOP kolmik kinnitab kui ühest suust, et linnamaasturid on endiselt kõige kuumem kaup ning klientide soovid hoolimata keerulisest ajast pole muutunud.
Uudised
  • 21.10.24, 13:05
Inter Cars avas uue laohoone ja müügiesinduse
Inter Cars Eesti avas Jüri alevikus uue kesklao, mille 4000m² pinnal asuvad ka müügiesindus ja ettevõtte peakontor. Uuest kesklaost varustatakse kõiki üheksat Inter Carsi müügiesindust üle Eesti.
Uudised
  • 09.10.24, 15:00
Jaekaubanduse ning sõidukimüüjate TOP3 vaatavad tulevikku optimistlikult
Äripäeva koostatud jaekaubandus­­ettevõtete TOPi kolm paremat on sel aastal IKEA, OG Elektra ja droonimüüja Meridein, sõidukimüüjate TOPi kolmikuks on aga Kia, Auto 100 ning Al Mare Auto. Kaubandus.ee toob lugejateni emotsioonid otse Kaubanduse aastakongressi lavalt.
Uudised
  • 02.10.24, 10:11
Septembris kasvasid sõidukite müügimahud kümnendiku võrra
Septembrikuus tõusis transpordiameti statistika põhjal uute sõidukite esmaregistreerimine Eestis 10,9%. Tegemist on esmakordse tõusuga sel aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele