Adidase müük jaemüüjate kaudu kasvas 13% ning otse tarbijale 7%.
Foto: dpa/Scanpix
Valuutaefektiga korrigeerituna ja Yeezy kaubamärgi 14-protsendilise kasvu mõju arvestamata oli EBIT 598 miljonit eurot, mis on kooskõlas ettevõtte varem jagatud esialgsete prognoosidega.
Rakveres Kroonikeskuse teisel korrusel asuv Oma Kingaäri on jalavarjudega kaubelnud ligi kolm aastakümmet. Tänaseks on poes igapäevaselt ametis üks inimene – 70. aastane Virve Jõgiste, kes rääkis, miks ja kuidas ettevõte alguse sai.
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.