Rahvas valib kallite firmamärkide asemel soodsamaid rõivaid, mille tõttu käive kasvas, kuid maksueelne kasum vähenes oodatust rohkem.

- Apranga kasum enne makse jäi analüütiku ootustele alla, kuid käive tuli ootuspärane.
- Foto: Raul Mee
Apranga müügikäive kasvas kolmandas kvartalis 7,4% aasta varasemaga võrreldes. Suurima müügitulu tõi grupile 43,2 miljonit eurot, Lätis teeniti 19,8 miljonit eurot ja Eestis 11,3 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.