Rahvas valib kallite firmamärkide asemel soodsamaid rõivaid, mille tõttu käive kasvas, kuid maksueelne kasum vähenes oodatust rohkem.

- Apranga kasum enne makse jäi analüütiku ootustele alla, kuid käive tuli ootuspärane.
- Foto: Raul Mee
Apranga müügikäive kasvas kolmandas kvartalis 7,4% aasta varasemaga võrreldes. Suurima müügitulu tõi grupile 43,2 miljonit eurot, Lätis teeniti 19,8 miljonit eurot ja Eestis 11,3 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.