• 11.03.24, 12:01

Naised äris: Rakvere kingapood on kodumaiseid jalatseid müünud ligi 30 aastat

Rakveres Kroonikeskuse teisel korrusel asuv Oma Kingaäri on jalavarjudega kaubelnud ligi kolm aastakümmet. Tänaseks on poes igapäevaselt ametis üks inimene – 70. aastane Virve Jõgiste, kes rääkis, miks ja kuidas ettevõte alguse sai.
Paljud ei teagi, milliseid jalanõusid Eestis valmistatakse.
  • Paljud ei teagi, milliseid jalanõusid Eestis valmistatakse.
  • Foto: Rahel Lepp
Kui peale Eesti iseseisvumist naha- ja jalatsitööstus Kommunaar uksed kinni pani, leidis oma lõpu ka Rakveres Aia tänaval asuv Kommunaari tsehh. Et inimesed tööta ei jääks, moodustati AS Ravelin, aga erastamisprotsessi käigus lõpetas ka see tootmise. Ettevõtte raamatupidajana töötanud Virve pani koos kolme kolleegiga pead kokku ja asutati AS Raja. “Alguses oli meil mõte laojäägid maha müüa, palgad välja maksta ja tegevusele punkt panna,” meenutas Virve ettevõtte asutamist Lääne-Virumaa Uudistele. 1996. aasta 17. juulil. Aga otsustati jätkata – muidugi mitte jalanõude tootmisega, vaid müümisega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele