• 05.11.24, 15:15

Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas

Kõige levinum lean-juhtimise vastandnäide kaubanduses on hetk, kus klient soovib osta toodet, kuid seda pole riiulil väljas, kuigi laos on olemas. “Müük jääb toimumata, klient on pettunud ja hakkab eelistama teisi toidupoode,” ütles lean jaekaubanduse ekspert Jari Kukkonen intervjuus kaubandus.ee veebile.
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
  • Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
  • Foto: Veiko Tõkman
Lean-kaubanduse saab kokku võtta kahe sõnaga – see tähendab “sujuv ostukogemus”. Üldpildis on lean ka kaubanduses pidev raiskamiste vähendamine ja täiustamine. “Kui klient on rahul, on tõenäoliselt rahul ka kaupmees,” kinnitas lean-kaubanduse ekspert Kukkonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele