• 05.11.24, 15:15

Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas

Kõige levinum lean-juhtimise vastandnäide kaubanduses on hetk, kus klient soovib osta toodet, kuid seda pole riiulil väljas, kuigi laos on olemas. “Müük jääb toimumata, klient on pettunud ja hakkab eelistama teisi toidupoode,” ütles lean jaekaubanduse ekspert Jari Kukkonen intervjuus kaubandus.ee veebile.
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
  • Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen. Foto: Veiko Tõkman
Lean-kaubanduse saab kokku võtta kahe sõnaga – see tähendab “sujuv ostukogemus”. Üldpildis on lean ka kaubanduses pidev raiskamiste vähendamine ja täiustamine. “Kui klient on rahul, on tõenäoliselt rahul ka kaupmees,” kinnitas lean-kaubanduse ekspert Kukkonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele