• 05.11.24, 15:15

Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas

Kõige levinum lean-juhtimise vastandnäide kaubanduses on hetk, kus klient soovib osta toodet, kuid seda pole riiulil väljas, kuigi laos on olemas. “Müük jääb toimumata, klient on pettunud ja hakkab eelistama teisi toidupoode,” ütles lean jaekaubanduse ekspert Jari Kukkonen intervjuus kaubandus.ee veebile.
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
  • Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
  • Foto: Veiko Tõkman
Lean-kaubanduse saab kokku võtta kahe sõnaga – see tähendab “sujuv ostukogemus”. Üldpildis on lean ka kaubanduses pidev raiskamiste vähendamine ja täiustamine. “Kui klient on rahul, on tõenäoliselt rahul ka kaupmees,” kinnitas lean-kaubanduse ekspert Kukkonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele