• 05.11.24, 15:15

Lean-juhtimine | Kahjulikem on seis, kui poeriiul on tühi, aga laos on toode ootamas

Kõige levinum lean-juhtimise vastandnäide kaubanduses on hetk, kus klient soovib osta toodet, kuid seda pole riiulil väljas, kuigi laos on olemas. “Müük jääb toimumata, klient on pettunud ja hakkab eelistama teisi toidupoode,” ütles lean jaekaubanduse ekspert Jari Kukkonen intervjuus kaubandus.ee veebile.
Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
  • Lean -kaubanduse ekspert Jari Kukkonen.
  • Foto: Veiko Tõkman
Lean-kaubanduse saab kokku võtta kahe sõnaga – see tähendab “sujuv ostukogemus”. Üldpildis on lean ka kaubanduses pidev raiskamiste vähendamine ja täiustamine. “Kui klient on rahul, on tõenäoliselt rahul ka kaupmees,” kinnitas lean-kaubanduse ekspert Kukkonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele