• 06.11.24, 10:22

Halloweenil kasvas kõrvitsa ja kommide müük märgatavalt

Vinduva majanduslanguse keskkonnas paistab tarbijate ettevaatlikkus enim silma jaekaubanduses: eelistatakse kampaaniatooteid – ligi pooled ostukorvi toodetest on allahindlusega.
Halloweenil kasvas kõrvitsa ja kommide müük märgatavalt
  • Foto: Beth Teuchmann
Siiski on ekspertide hinnangul tähtpäevade ja ostupühade, sealhulgas Eestisse võõrsilt jõudnud kaubanduspühade ajal märgata taas müügimahtude tõusu.

Seotud lood

Uudised
  • 30.10.24, 10:13
Halloweeni müüginumbrid ületavad mardi- ja kadripäeva numbreid
Halloween muutub iga aastaga üha populaarsemaks ning seda peegeldab ka Eestis tegutsevate kaubandusettevõtete müügistatistika.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele