• 19.11.24, 11:11

SEB uuring: internetis ostlemisel tunneb turvalisuse pärast muret napilt kolmandik Eesti elanikest

Inimesi motiveerib internetis ostlema nii mugavus, ajasääst kui ka paremad hinnad ja suurem kaupade valik, näitas kolmes Balti riigis sel sügisel läbi viidud e-kaubanduse uuring. Ent vaid napilt kolmandik leiab, et tunneb internetis ostlemisel ohutuse pärast muret.
SEB pettuste ennetamise osakonna turbejuht Kätlin Kukk
  • SEB pettuste ennetamise osakonna turbejuht Kätlin Kukk
  • Foto: SEB
Turvalisuse küsimuses jaotub Eesti elanikkond enam-vähem kolmeks. Ligi kolmandik (35%) märkis, et ei tunne e-ostlemisel turvalisuse pärast muret. Teine kolmandik (33%) ei osanud selget seisukohta võtta ehk ei ole internetis ostlemisel ohutust pigem küsimuse alla seadnud. Vaid 30% vastajatest leidis, et on internetis maksete tegemisel turvalisuse pärast mures või väga mures.

Seotud lood

Uudised
  • 11.10.24, 12:06
Tõnu Väät: kuidas saab Eesti e-kaupmees globaalselt konkureerida?
“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Uudised
  • 07.10.24, 15:59
Raul Eamets: veebikaubandus ja tehisaru kasutamine peaks olema palju laiapõhjalisem
Statistikaamet avaldas statistika, mis puudutab tehisaru kasutamist ettevõtetes (2024. aasta andmed) ja müüki veebikeskkonnas. Veebimüügi kokkuvõtlikud andmed kajastavad 2023. aastat.
Saated
  • 29.10.24, 14:48
Jätkusuutlik e-kaubandus - kuidas on see võimalik?
E-kaubanduse arengu ja tuleviku saates räägime jätkusuutlikust e‑kaubandusest ja sellest, mida firmad saavad ette võtta, et olla keskkonnasõbralikud.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.25, 08:30
Samm-sammult ja nutikalt: kuidas muuta oma e-pood rahvusvaheliseks edulooks?
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele