• 21.11.24, 19:40

Kõige atraktiivsem tööandja jaekaubanduses ja teeninduses on selgunud

Tööandja brändinguga tegelev ettevõte Instar viis läbi tööootuste ja atraktiivsete tööandjate uuringu, et välja selgitada Eesti kõige atraktiivsem tööandja.
Kõige atraktiivsem tööandja jaekaubanduses ja teeninduses on selgunud
  • Foto: Ardo Kaljuvee
Jaekaubanduse ja teeninduse valdkonna kogenud töötajad hindasid kõige atraktiivsemaks tööandjaks 2024. aastal Coopi.

Seotud lood

Uudised
  • 26.09.24, 09:46
Coopi juht Rainer Rohtla: ehitame poode juurde, keegi uksi ei sulge
Olenemata ebastabiilsest majanduslikust olukorrast, jätkab Coop laienemist, töö jätkub ka väiksema külastatavusega kauplustes.
Uudised
  • 24.09.24, 13:51
Tutvu kõige atraktiivsemate tööandjatega kaubanduses!
Saa teada, millised kaubandusega tegelevad ettevõtted on Eesti tudengite jaoks kõige atraktiivsemad.
Uudised
  • 13.08.24, 16:00
Coop Eesti Keskühistu finantsjuht: praeguses Eesti jaekaubanduses on iga kulusurve oluline
Coop Eesti Keskühistu finantsjuhi Veiko Haavapuu sõnul on kaks viimast aastat olnud jaekaubanduses rasked: peamiseks põhjuseks kõrge inflatsioon ja energiahindade tõus, mis on jätnud tugeva jälje tarbija rahakotile. Finantsjuht räägib Finantsuudistele, mida teeb Coop hakkama saamiseks praeguses turuolukorras ja konkurentide edestamiseks pikemas perspektiivis.
Majandustulemused
  • 02.09.24, 10:00
Lidl kasvab jõudsalt, lähenedes Prismale ja OG Elektrale
Lidl kasvas viimasel majandusaastal konkurentidest kiiremini, lähenedes käibelt suurematest jaekettidest Prismale ja OG Elektrale.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele