• 27.11.24, 15:37

Guido Pärnits: läheb raskemaks, aga investeeringud piirkonda peavad jätkuma

Ülemiste keskuse Rentnike Suurkogul oli tänavu fookuses kaubanduse ja Ülemiste piirkonna tulevikuväljakutsed, milleks on inimeste ostujõu taastamine ning ligipääs linna ühele kiiremini kasvavale piirkonnale ja riigi tähtsaimale transpordisõlmele.
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits
  • Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits
  • Foto: Liis Treimann
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits märkis, et kaubanduses ei ole täna kerged ajad ning loodetud taastumisperiood on oodatust pikem. „Kui 2023. aasta oli Ülemiste keskusele läbi aegade kõige parem aasta nii külastajate arvult kui ka käibelt, siis sel aastal on keskus töötanud punases ning käibed ja külastajate arvud on möödunud aastaga võrreldes 3-4 protsenti kukkunud,“ rääkis Pärnits lisades, et sarnane langus on tabanud peaaegu kõiki Tallinna kaubanduskeskuseid.

Seotud lood

Uudised
  • 18.09.24, 12:15
Guido Pärnits: soovin tuua kõik kaubamärgid ühe katuse alla
Keerulisemast majanduslikust perioodist hoolimata on Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits positiivne ning seab suuri eesmärke Ülemiste keskuse arendamiseks.
Uudised
  • 20.06.24, 14:28
Ülemiste keskuse laiendus pandi avalikule arutelule
Eile, 19. juunil toimus Ülemiste keskuse ja lähiala detailplaneeringu eskiislahendust tutvustav avalik arutelu, kus esitleti lähemalt, milliseid linnaruumilahendusi kavandatakse.
Uudised
  • 15.05.24, 10:09
Ülemiste keskus valmistub laienemiseks
Tallinna linnavalitsus kiitis heaks detailplaneeringu algatamise, mille põhjal soovib Ülemiste kaubandus- ja meelelahtuskeskus hoonemahtu oluliselt suurendada.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele