• 30.12.24, 09:28

Tuleva aasta autoturgu iseloomustab eraklientide passiivsus ja vanade autode import

Tõenäoliselt valitseb uue aasta esimeses kvartalis Eesti autoturul vaikus, eelkõige eraklientide seas. Samas prognoosib Amservi tegevjuht Rene Varek, et korporatiivkliendid jätkavad autode soetamist vastavalt vajadusele, sest registreerimistasu mõju autoomamise üldkuludele jääb siiski väikseks.
Amservi tegevjuht Rene Varek
  • Amservi tegevjuht Rene Varek
  • Foto: Raul Mee
Kui aasta tagasi ennustas Amserv, et 2024. aasta tuleb kui sõit Ameerika mägedel, siis reaalsus osutus automaksu detailide selgumise ootuses veidi teistsuguseks. Kaks kolmandikku aastast möödusid stabiilselt, kuid viimased kuud tõid kaasa hüppelise kasvu. „Pärast lõpliku automaksu mudeli ja määrade selgumist asus suur osa erakliente autosid tellima. Mõnel juhul puudus selleks isegi ratsionaalne põhjus, kuid emotsioonid olid need, mis autoturgu kergitasid,“ märkis Varek.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele