Tõenäoliselt valitseb uue aasta esimeses kvartalis Eesti autoturul vaikus, eelkõige eraklientide seas. Samas prognoosib Amservi tegevjuht Rene Varek, et korporatiivkliendid jätkavad autode soetamist vastavalt vajadusele, sest registreerimistasu mõju autoomamise üldkuludele jääb siiski väikseks.

- Amservi tegevjuht Rene Varek
- Foto: Raul Mee
Kui aasta tagasi ennustas Amserv, et 2024. aasta tuleb kui sõit Ameerika mägedel, siis reaalsus osutus automaksu detailide selgumise ootuses veidi teistsuguseks. Kaks kolmandikku aastast möödusid stabiilselt, kuid viimased kuud tõid kaasa hüppelise kasvu. „Pärast lõpliku automaksu mudeli ja määrade selgumist asus suur osa erakliente autosid tellima. Mõnel juhul puudus selleks isegi ratsionaalne põhjus, kuid emotsioonid olid need, mis autoturgu kergitasid,“ märkis Varek.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.