Respo Haagiste üks omanikest Ain Antons ütles, et haagisetootjatel polnud kerge aasta, kuna müügimahud langesid. “Kui aastat tervikuna vaadata, siis on ikkagi langus olnud suur. Ka meil on ta aasta kokkuvõttes kuskil 15 protsenti,” tõdes ta.
Möödunud aasta viimasel kuul kahekordistus sõiduautode ja tarbesõidukite müük võrreldes 2023. aasta detsembrikuuga. 109,5% kasv oli rekordiline, ühes kuus müüdi seega enam kui 4300 sõidukit.
Coop ja Elektrum Drive käivitavad tuleval aastal Eestis seni suurima elektriautode laadimisjaamade rajamise projekti, mille käigus paigaldab Elektrum kahe aasta jooksul laadimisjaamad enam kui 200 Coopi kaupluse juurde üle kogu riigi.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.