• 07.01.25, 13:46

Haagisetootjad: millalgi saab inimestel jaks otsa ostuotsust edasi lükata

Eesti haagisetootjate sõnul pole olukord kiita, kuid päris viiendiku võrra nende müügimahud mullu siiski ei kukkunud, nagu viitab värske statistika.
Tiki kaubamärgi all toodab haagiseid Bestnet AS.
  • Tiki kaubamärgi all toodab haagiseid Bestnet AS.
  • Foto: Liis Treimann
Respo Haagiste üks omanikest Ain Antons ütles, et haagisetootjatel polnud kerge aasta, kuna müügimahud langesid. “Kui aastat tervikuna vaadata, siis on ikkagi langus olnud suur. Ka meil on ta aasta kokkuvõttes kuskil 15 protsenti,” tõdes ta.

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.25, 09:29
Autoturgu vallutas enneolematu müügikasv
Möödunud aasta viimasel kuul kahekordistus sõiduautode ja tarbesõidukite müük võrreldes 2023. aasta detsembrikuuga. 109,5% kasv oli rekordiline, ühes kuus müüdi seega enam kui 4300 sõidukit.
Uudised
  • 09.12.24, 12:33
Kasutatud autode müük plahvatas: poole rohkem tehinguid
Aasta eelviimasel kuul kasvas kasutatud autode ostmine ja müümine võrreldes aastatagusega enam kui poole võrra.
TOP
  • 22.11.24, 13:40
Saja Eesti parema hulka jõudis 24 kaubandusettevõtet
Neljapäeval avalikustatud Äripäeva Eesti edukamate ettevõtete TOP 100 hulgast moodustasid pea neljandiku kaubandussektori ettevõtted.
Uudised
  • 04.12.24, 11:21
Coopi kaupluste juurde rajatakse elektriautode laadimisvõrgustik
Coop ja Elektrum Drive käivitavad tuleval aastal Eestis seni suurima elektriautode laadimisjaamade rajamise projekti, mille käigus paigaldab Elektrum kahe aasta jooksul laadimisjaamad enam kui 200 Coopi kaupluse juurde üle kogu riigi.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele